Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами; розроблено структурно логічну схему формування конкурентної стратегії.
The article presents the classification of competitive strategies, the systematization of tools for developing competitive strategies, depending on the level of strategic decision making, reveals the link between strategic alternatives proposed by different authors, and gives the structural and logical scheme of forming the competitive strategy.
Description
Keywords
базові конкурентні стратегії, стратегії конкурентної поведінки, стратегічні альтернативи, джерела конкурентних переваг, рівні конкурентних стратегій, basic competitive strategy, competitive behavior, strategic alternatives, sources of competitive advantage, level of competitive strategies
Citation
Співаковська Т. Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Тетяна Співаковська, Сергій Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 40-45.