Show simple item record

dc.contributor.authorЯзвінська, Наталія
dc.contributor.authorОвчиннікова, Анна В.
dc.date.accessioned2014-11-10T10:20:57Z
dc.date.available2014-11-10T10:20:57Z
dc.date.issued2011-01
dc.identifier.citationЯзвінська Н. Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників / Наталія Язвінська, Анна Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5191
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.uk
dc.description.abstractThe article outlines the features of the domestic companies face while applying to the outsourcing in the field of marketing. The main benefits and risks of giving the tasks to be performed by the external contractors, are analyzed in the work. The criteria to facilitate the decision making on advisability of outsourcing of the marketing services are emphasized, and the situational matrix of expediency of giving the tasks to the external performer are provided in the paper.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты основные преимущества и риски от передачи на выполнение внешнему подрядчику задач компании и, особенности компаний - подрядчиков. Выделены критерии, которые упрощают принятие решения о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectаутсорсингuk
dc.subjectмаркетинговий аутсорсингuk
dc.subjectкритерії залучення маркетингового аутсорсингуuk
dc.subjectвартість маркетингових функційuk
dc.subjectoutsourcinguk
dc.subjectmarketing outsourcinguk
dc.subjectcriteria of involving marketing outsourcinguk
dc.subjectcost of marketing servicesuk
dc.subjectаутсорсингuk
dc.subjectмаркетинговый аутсорсингuk
dc.subjectкритерии обращения к маркетинговому аутсорсингуuk
dc.subjectстоимость маркетинговых функцийuk
dc.titleАутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядниківuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc331.105uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record