• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні

Thumbnail
View/ Open
66 - 70.pdf (252.3Kb)
Date
2011-01
Author
Размус, Віктор
Слободяник, Олена
Нуцковський, Богуслав
Metadata
Show full item record
Abstract
Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5195
Collections
  • № 1 (65) січень – лютий [17]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV