Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств - товаровиробників та операторів ринків), а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.
Description
Keywords
Citation
Лилик Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні / ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [гол. ред. А. Ф. Павленко]. - 2011. - № 2 (66). – С. 9 - 15.