Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned2014-11-11T09:42:36Z
dc.date.available2014-11-11T09:42:36Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationЛилик Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні / ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [гол. ред. А. Ф. Павленко]. - 2011. - № 2 (66). – С. 9 - 15.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5197
dc.description.abstractУ січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств - товаровиробників та операторів ринків), а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРинок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record