Show simple item record

dc.date.accessioned2014-11-11T11:35:18Z
dc.date.available2014-11-11T11:35:18Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationЕра "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 28-30.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5201
dc.description.abstractМи публікуємо четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу ера "Багато багатьом". У частині 4 ми намагались розкрити основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю. Матеріал підготовлено на основі звіту, опублікованого Міжнародною мережею агентств молодіжного маркетингу Youth Research Partners. Фіналізовував звіт Грехем Браун директор Mobile Youth; офіційний партнер мережі в Україні трендвочинговое агентство InTrends. Звіт складається з п'яти частин і нараховує понад 343 слайдів, в яких відображено 50 ключових трендів, що виявили себе по всьому світу протягом останніх десяти років. Матеріал, опублікований у частині 4, допоможе поглянути на світ очима молодих людей з різних куточків планети і встановити необхідний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЕра "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періодуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record