Show simple item record

dc.contributor.authorПустотін, Вадим
dc.date.accessioned2014-11-11T12:02:23Z
dc.date.available2014-11-11T12:02:23Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationПустотін В. Кількісні показники сили бренду / Вадим Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 37-38.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5203
dc.description.abstractЩо відрізняє бренд від торгової марки? Що це за показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд? Цей тонкий момент перетворення торгової марки на бренд настає тоді, коли сприйняття покупця сформовано вже так, що велика кількість людей готові купувати брендовий продукт регулярно (частіше за продукт конкурентів).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleКількісні показники сили брендуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.136uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record