Show simple item record

dc.contributor.authorЧумаченко, Андрій
dc.date.accessioned2014-11-11T13:10:17Z
dc.date.available2014-11-11T13:10:17Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationЧумаченко А. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / Андрій Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 48-52.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5206
dc.description.abstractСоціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleВажливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіаuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record