Show simple item record

dc.date.accessioned2014-11-12T10:11:22Z
dc.date.available2014-11-12T10:11:22Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citation“Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 70-72.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5213
dc.description.abstract31 травня поточного 2011 року у національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» в рамках Першого міжнародного книжкового ярмарку «Книжковий Арсенал» відбулася презентація українського видання книги Філіпа Котлера і Карен Фокс «Стратегічний маркетинг для навчальних закладів». Головний висновок з дискусії: положення книги є гостро актуальними і мають стати поштовхом до широкого суспільного обговорення шляхів реформування освітньої сфери України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.title“Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україніuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record