Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned2014-11-12T12:43:05Z
dc.date.available2014-11-12T12:43:05Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationЛилик І. Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 6-11.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5214
dc.description.abstractПитання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ревізію своїх Директив та Керівництв. Деякі документи були переглянуті дуже грунтовно.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleСаморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвідuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record