Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно співпрацюють з ЄС, приймаючи участь у підготовці розпоряджень та слідкуючи за їх дотриманням. У той же час визнається, що регулювання рекламної сфери має відбуватися через саморегулівні організації, оскільки на зміст, форму та метод подання рекламного матеріалу значною мірою впливають культурні смаки та відмінності у менталітетах націй. Те, що складає зміст прийнятного представлення жінок або чоловіків, може сильно змінюватися від однієї країни до іншої.
Description
Keywords
Citation
Лилик І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 5-10.