Show simple item record

dc.contributor.authorТочиленкова, Наталія
dc.date.accessioned2014-11-13T13:41:29Z
dc.date.available2014-11-13T13:41:29Z
dc.date.issued2011-07
dc.identifier.citationТочиленкова Н. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Наталія Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 16-17.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5234
dc.description.abstractОдним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleАктуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми проявуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record