Show simple item record

dc.contributor.authorСтефанишин, Владислав
dc.date.accessioned2014-11-14T07:38:38Z
dc.date.available2014-11-14T07:38:38Z
dc.date.issued2011-07
dc.identifier.citationСтефанишин В. Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / Владислав Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 4. – С. 38–44.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5237
dc.description.abstractСучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleCтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативноuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record