Чи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується?

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-09
Authors
Пирогова, Дарина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
За даними всеукраїнського опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) спільно з ВІН-Геллап Інтернешнл (WIN-Gallup International), яке відбувалося наприкінці 2011 року*, 40% населення України користується Інтернетом вдома та/або на роботі, що дає нам право розглядати цю групу населення як соціальну категорію, яку можна за різними параметрами порівнювати із контрастною їй категорією – тими, хто Інтернетом не користується або взагалі не знає, що це таке. Для початку можна звернутися до соціально-демографічних параметрів: за деякими з них користувачі помітно відрізняються від некористувачів.
Description
Keywords
Citation
Пирогова Д. Чи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується? / Дарина Пирогова // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 5–6. – С. 51–53.