Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Сергій
dc.date.accessioned2014-11-17T09:42:20Z
dc.date.available2014-11-17T09:42:20Z
dc.date.issued2011-09
dc.identifier.citationЛилик С. Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів / Сергій Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 54-56.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5258
dc.description.abstractУ сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх ефективності, а також ефективності освітньої сфери в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЗадоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record