Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned2014-11-17T10:19:56Z
dc.date.available2014-11-17T10:19:56Z
dc.date.issued2011-09
dc.identifier.citationЛилик І. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 63-66.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5260
dc.description.abstractСвіт маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі технічні можливості зайняти місце незалежного комунікатора у системі координат підприємство – споживач. Він сам може створювати інформаційні продукти та організовувати інформаційні приводи,провадити відкритий публічний діалог із підприємством. Це висуває нові завдання перед маркетологами, підприємствами та суспільством споживачів у цілому. Свідомий споживач став новою маркетинговою цінністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleСвідомий споживач як нова маркетингова цінністьuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record