Show simple item record

dc.contributor.authorЧиглінцев, Станіслав
dc.date.accessioned2014-11-18T07:47:30Z
dc.date.available2014-11-18T07:47:30Z
dc.date.issued2012-01
dc.identifier.citationЧиглінцев С. Якісні методи дослідження / Станіслав Чиглінцев // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 15-18.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5276
dc.description.abstractВ якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які вже задані самим інструментом (структурованим опитувальником-анкетою).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЯкісні методи дослідженняuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record