Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку

Thumbnail Image
Date
2012-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Кафедра міжнародної економіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської спілки вчених-економістів 15 березня 2012 року провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації».
Description
Keywords
Citation
Бутенко Н. Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку / Наталя Бутенко, Володимир Кравченко, Лідія Пащук // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 10-13.