Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Ринок стоматології успішно розвивається на території України. На ньому, в умовах жорсткої конкуренції у тісній взаємодії між собою працюють виробники та реалізатори стоматологічних матеріалів, інструментів, устаткування, дезінфікуючих засобів, медичного одягу та меблів, стоматологічні клініки, державні стоматологічні установи, громадські організації, спеціалізовані засоби масової інформації. Кінцевим споживачем стоматологічної послуги, що створюється на основі тісної взаємодії праці всіх учасників ринку у ланцюгу її виробництва та надання, є населення.
Description
Keywords
Citation
Примак Т. Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України / Тетяна Примак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 26-30.