Show simple item record

dc.contributor.authorТультаєв, Тимур
dc.date.accessioned2014-11-24T09:56:44Z
dc.date.available2014-11-24T09:56:44Z
dc.date.issued2012-05
dc.identifier.citationТультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг / Тимур Тультаєв // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 33-38.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5312
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу аудиторських компаній і формування ними лояльної споживчої аудиторії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЕтапи маркетингу аудиторських послугuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record