Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.
Classification of sources of secondary information which can be used in marketing research of national and international markets is provided in the article. The article presents short characteristics of sources of secondary information in Ukraine and sources of economic, social and political data in different countries which are used in international market research.
Рассмотрена классификация источников вторичной информации, которая используется при проведении маркетинговых исследований национальных и международных рынков. Приведена короткая характеристика источников вторичной информации в Украине и характеристика источников получения экономических, социальных и политических сведений в отдельных странах при исследовании международных рынков.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, маркетингова інформація, національний ринок, міжнародний ринок, market research, market information, national market, international market, маркетинговые исследования, маркетинговая информация, национальный рынок, международный рынок
Citation
Старостіна А. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / Алла Старостіна, Ольга Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 4-9.