Show simple item record

dc.contributor.authorОрлова, Ванда
dc.date.accessioned2014-11-25T07:42:46Z
dc.date.available2014-11-25T07:42:46Z
dc.date.issued2012-07
dc.identifier.citationОрлова В. Матричний трейд: торговий маркетинг / Ванда Орлова // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 10-17.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5326
dc.description.abstractТорговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і центр ваги всієї маркетингової діяльності підприємства переноситься з продукту на торговий ланцюг.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleМатричний трейд: торговий маркетингuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record