Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned2014-11-27T11:23:36Z
dc.date.available2014-11-27T11:23:36Z
dc.date.issued2012-11
dc.identifier.citationЛилик І. Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 56–63.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5372
dc.description.abstractESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі в штаб-квартиру. В свою чергу в кожній країні відбувається дослідження розвитку галузі, коли компанії відповідають на анкети, які їм надсилають Національні представники. Як правило, Національний представник ESOMAR – це президент або генеральний директор відповідної фахової асоціації в країні. Кожен рік Україна приймає участь у такому дослідженні. В даній статті ми намагалися окреслили основні тенденції розвитку галузі в світовому масштабі, спираючись на публікації ESOMAR, які подані в щорічному звіті «Global Market Research».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleОгляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMARuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record