Кафедра педагогіки та психології: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 532
-
Контент-менеджмент содержания учебной дисциплины в профессиональной подготовке будущих экономистов
(Общество с ограниченной ответственностью «Центр развития научного сотрудничества», 2014)В статье представлены отдельные научно-технологические аспекты организации содержания обучения по экономическим дисциплинам в вузе, с учетом доктринальных целей реализации высшего образования в Украине. Акцентировано ... -
Міждисциплінарне Е-навчання в контексті забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів
(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2013)У статті висвітлюються окремі методичні аспекти можливостей Е-навчання для конструювання змісту дисциплін економічного циклу з урахуванням міжпредметних зв’язків самої економічної науки та соціально-гуманітарної складової ... -
Теоретико-методичні засади технологій навчання економічних дисциплін у системі неперервної освіти
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Використання цифрових навчальних наративів для формування адаптивної компетентності студентів – майбутніх економістів
(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2018)Стаття висвітлює матеріали тематичного дослідження можливостей електронних сервісів для реалізації наративного підходу в професійній підготовці студентів – майбутніх економістів, формування їх адаптивної компетентності, ... -
Роль викладача у становленні глобальної підприємливості студентів
(Інститут педагогіки НАПН України, 2019)У статті проведено теоретико-методологічний аналіз і надано результати дослідження економіко-дидактичних складових формування підприємницької компетентності студентів – майбутніх економістів. Запропоновано рівні реалізації ... -
Фактори впливу на ліквідність підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-11-18) -
Коучинг як сучасна технологія підвищення особистісної самоефективності
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Особливості допомоги особам, що переживають психологічну травму
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Метод проектів як засіб розвитку ідентичності студентів на заняттях з психології здоров’я
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Особливості надання психологічної допомоги особам з психосоматичними розладами
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
До проблеми соціально-психологічної адаптації студентів закладів вищої освіти
(Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2019) -
Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)Метою даної роботи є виявлення чинників соціального благополуччя самотніх жінок. З’ясовано, що велике значення для переживання соціального благополуччя має соціальне середовище, в якому перебувають самотні жінки, ставлення ... -
Конструкт «здоров’я» у структурі свідомості студентської молоді
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)У статті наведено результати емпіричного дослідження соціальних уявлень студентської молоді щодо здоров’я. Система цих уявлень, представлена репрезентативною вибіркою (більше 150 студентів І–ІV курсів), дозволяє осмислити ... -
Досвід психотерапії психосоматичних розладів
(ТОВ «Інформаційно-науковий центр «Лікарська справа», 2017)У статті проведено огляд динаміки теоретичних поглядів та психотерапевтичних тенденцій щодо психосоматичних розладів з позиції психодинамічних теорій особистості. Авторами узагальнені та описані організаційні та змістовні ... -
Управління навчанням студентів як вид професійно-педагогічної діяльності викладача
(Київський національний лінгвістичний університет, 2012)У статті проаналізовано історію становлення теорії управління, розкрито сутність поняття «управління» та структурні елементи моделі управління викладачем навчанням студентів. The history of management theory establishing ... -
Соціально-психологічний тренінг як засіб формування комунікативної компетенції
(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2005)Розглянуто поняття комунікативної компетенції, головні принципи, методичні прийоми соціально-психологічних тренінгів, місце тренінгу в системі освіти. The article is devoted to the concept of communicative competence. ... -
Практики впровадження корпоративної соціальної відповідальності як запорука сталого розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04)Проаналізовано погляди на корпоративну соціальну відповідальність бізнесу. Розглянуто розвиток та найпоширеніші практики впровадження корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах України. Визначено напрями ... -
Коучинг як інноваційна технологія особистісно-розвивального навчання: особливості застосування в професійному навчанні
(Видавничий дім «Гельветика», 2015-02)Обґрунтовано доцільність використання коучингу як технології особистісно-розвивального навчання в системі професійної освіти. Розширено та доповнено бачення концепції освітнього коучингу. Виділено системи, взаємодія в ... -
Особливості системи освіти Китаю у ХХІ столітті
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-09-26) -
Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання
(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014-04-03)У статті порушується проблема формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання, оскільки одним із головних завдань вищих економічних навчальних закладів є ...