Show simple item record

dc.contributor.authorОболенська, Тетяна Євгенівна
dc.contributor.authorObolenska, T.
dc.contributor.authorГжесюк, Аліна Олександрівна
dc.contributor.authorGzhesiuk, Alina
dc.contributor.authorГжесюк, Алина Александровна
dc.date.accessioned2014-11-28T11:49:45Z
dc.date.available2014-11-28T11:49:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationОболенська Т. Є. Глобальні позиції економічних університетів / Т. Є. Оболенська, А. О. Гжесюк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2010. – № 3. – C. 25–31.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5395
dc.descriptionМіжнародний маркетинг освітніх послуг.uk
dc.description.abstractАналізуються позиції провідних економічних університетів в умовах посилення глобальної конкуренції та переходу їх до моделі організаційного контролю та стратегічного вибору. Проаналізовано рейтинги економічних університетів та виявлено особливості компонентного складу рівня їх конкурентоздатності за версією FT.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУкраїнський державний університет фінансів та міжнародної торгівліuk
dc.subjectструктурний аналізі глобальних позицій економічних університетівuk
dc.subjectрейтинговий інструментарій оцінки рівня конкурентоздатностіuk
dc.titleГлобальні позиції економічних університетівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc3395+34uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record