Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств товаровиробників та операторів ринків) в Україні за минулий 2008 р., а також перспектив розвитку сектора на 2009 р.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, обсяг ринку
Citation
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 31-35.