• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2009 рік
  • № 1 (51) січень – лютий
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2009 рік
  • № 1 (51) січень – лютий
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації

Thumbnail
Переглянути
37 - 41.pdf (94.29Kb)
Дата
2009-01
Автор
Матвійчук-Соскіна, Надія
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5408
Collections
  • № 1 (51) січень – лютий [15]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV