Show simple item record

dc.contributor.authorМатвійчук-Соскіна, Надія
dc.date.accessioned2014-12-01T08:37:57Z
dc.date.available2014-12-01T08:37:57Z
dc.date.issued2009-01
dc.identifier.citationМатвійчук-Соскіна Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Надія Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 37-41.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5408
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleТенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інноваціїuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record