Show simple item record

dc.contributor.authorКуденко, Наталія Володимирівна
dc.date2001
dc.date.accessioned2014-12-10T14:22:57Z
dc.date.available2014-12-10T14:22:57Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationКуденко Н. В. Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії / Н. В. Куденко // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / Відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2001. — Вип. 9. - C. 202-209.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5545
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleУмови ефективної реалізації маркетингової стратегіїuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record