Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень

Thumbnail Image
Date
2009-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.
Description
Keywords
територіальний маркетинг, маркетинг міста, місцевий маркетинг, маркетингова концепція, фінансовий потенціал території
Citation
Буряченко А. Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень / Андрій Буряченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 32-36.