Show simple item record

dc.contributor.authorБуряченко, Андрій Євгенович
dc.date.accessioned2014-12-23T11:33:06Z
dc.date.available2014-12-23T11:33:06Z
dc.date.issued2009-07
dc.identifier.citationБуряченко А. Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень / Андрій Буряченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 32-36.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5669
dc.description.abstractУ статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectтериторіальний маркетингuk
dc.subjectмаркетинг містаuk
dc.subjectмісцевий маркетингuk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.subjectфінансовий потенціал територіїuk
dc.titleМісцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішеньuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc332.14uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record