Show simple item record

dc.contributor.authorКорінєв, Валентин Леонідович
dc.date.accessioned2015-01-06T08:56:29Z
dc.date.available2015-01-06T08:56:29Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationКорінєв В. Л. Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення / В. Л. Корінєв // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2002. - Вип. 10. — C. 166-176.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5805
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleМетодичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворенняuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record