Транснаціоналізація у міжнародному туризмі

Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджуються особливості процесу транснаціоналізації в міжнародному туризмі. Розкрито головні аспекти формування та розвитку ТНК у світі. Проаналізовано головні мотиви транснаціоналізації туристичного бізнесу. Розглянуто основні форми ТНК у туристичної індустрії.
Description
Keywords
туризм, туристична індустрія, транснаціоналізація, ТНК, готельний ланцюг, франчайзинг, контракт на управління, корпорації
Citation
Толочко А. О. Транснаціоналізація у міжнародному туризмі / А. О. Толочко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 107–116.