Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»

Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ознаки інформації як стратегічного активу сучасних підприємств.
The article summarizes the theoretical fundamentals of information as a source of competitive advantage, which operates in a «new economy». The paper deals with the preconditions of competitive advantages of informatisation, identifies and the features of information as a strategic asset of modern businesses.
Description
Keywords
підприємство, «нова економіка», інформація, конкурентна перевага, стратегія, стратегічний актив, інформаційні потреби, business, new economy, information, competitive advantage, strategy, strategic asset, information needs
Citation
Гребешкова О. М. Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» / О. М. Гребешкова, О. Ю. Стельмах // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 125–132.