• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Методологічні аспекти PR-аудиту

Thumbnail
Переглянути
165 - 168.pdf (332.0Kb)
Дата
2008-01-30
Автор
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Розглянуто питання оцінювання ефективності PR-діяльності підприємств, яке набуває все більшого значення за умов сучасного ринку, однією з особливостей якого є співпраця з громадськістю. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється оцінюванню ефективності як маркетингової діяльності загалом, так і PR-діяльності зокрема. Спостерігається невідпрацьованість понятійного апарату та інших аспектів проблеми виміру ефективності PR-діяльності підприємств.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5873
Collections
  • Випуск № 10 [32]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV