Show simple item record

dc.contributor.authorДанніков, Олег Володимирович
dc.date.accessioned2015-02-17T12:04:34Z
dc.date.available2015-02-17T12:04:34Z
dc.date.issued2009-01-23
dc.identifier.citationДанніков О. В. Модернізація інфраструктури та системи відносин на вітчизняному страховому ринку на засадах концепції холістичного маркетингу / О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 219–226.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5921
dc.description.abstractДосліджено питання вдосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів страхових послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку в умовах кризовоецесійних явищ в економіці країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінфраструктура страхового ринкуuk
dc.subjectхолістичний маркетингuk
dc.subjectефект інформаційної асиметріїuk
dc.subjectмакромаркетингове середовищеuk
dc.subjectмодель страхового ринкуuk
dc.titleМодернізація інфраструктури та системи відносин на вітчизняному страховому ринку на засадах концепції холістичного маркетингуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record