Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-05-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті представлено результати систематизації нових досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів соціально-економічних взаємодій.
The article presents the results of the systematization of new scientific achievements in modeling and marketing optimization of the parameters of social and economic interactions.
В статье представлены результаты систематизации новых достижений науки в моделировании и маркетинговой оптимизации параметров социально-экономических взаимодействий.
Description
Keywords
поведінка, взаємодії, споживач, споживання, система, маркетинг, behavior, interaction, consumers, consumption, system, marketing, поведение, взаимодействия, потребитель, потребление, система, маркетинг
Citation
Демидова О. В. Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах / О. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 205-213.