• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища

Thumbnail
View/ Open
262 - 272.pdf (542.7Kb)
Date
2013-06-01
Author
Євдоченко, Олена Олександрівна
Яковенко, В. П.
Metadata
Show full item record
Abstract
Статтю присвячено актуальним питанням розвитку глобального маркетингового середовища, аналізу факторів впливу та визначенню основних макротенденцій. Увагу при дослідженні закцентовано на визначальних складових глобального середовища — політичній, економічній, соціальній та технологічній.
 
This article is devoted to the topical issues of the global marketing environment, analysis of factors of influence and determination of basic macrotendencies. The article focuses on the main components of the global environment — political, economic, social and technological.
 
В статье рассматриваются актуальные вопросы развития глобальной маркетинговой среды, проводится анализ факторов влияния и определение основных макротенденций. Внимание сакцентировано на главных составляющих глобальной среды — политической, экономической, социальной и технологической.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6040
Collections
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [288]
  • № 29 [48]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Стратегічний аналіз зовнішнього середовища енергозбутової компанії 

    Гаращенко, Наталія Миколаївна; Костін, Юрій (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-16)
    У статті окреслено стан і перспективи розвитку електро-енергетичної галузі України, обґрунтовано необхідність використання інструментів стратегічного управління в діяльності енергопостачальних та енерготранспортних компаній; ...
  • Экономический механизм управления процессами экологизации морского природопользования 

    Громова, Е. Н.; Гетьман, Е. Л. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-04-28)
    Стаття присвячена питанням екологізації морегосподарського комплексу на основі включення екологічного фактора до фінансово-економічних відносин морських видів діяльності, а також стимулювання раціонального використання ...
  • Загальна характеристика основних етапів упровадження аутсорсінгу на підприємстві 

    Козачко, М. В.; Kozachko, M. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
    Досліджено та описано загальний механізм упровадження моделі аутсорсінгу на підприємствах. Виокремлено та охарактеризовано ключові етапи даного механізму. Визначено ключові процеси та аспекти, що необхідно враховувати при ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV