Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища
View/
Open
Date
2013-06-01Author
Євдоченко, Олена Олександрівна
Яковенко, В. П.
Metadata
Show full item recordAbstract
Статтю присвячено актуальним питанням розвитку глобального маркетингового середовища, аналізу факторів впливу та визначенню основних макротенденцій. Увагу при дослідженні закцентовано на визначальних складових глобального середовища — політичній, економічній, соціальній та технологічній. This article is devoted to the topical issues of the global marketing environment, analysis of factors of influence and determination of basic macrotendencies. The article focuses on the main components of the global environment — political, economic, social and technological. В статье рассматриваются актуальные вопросы
развития глобальной маркетинговой среды, проводится анализ факторов влияния и определение основных макротенденций.
Внимание сакцентировано на главных составляющих глобальной среды — политической, экономической, социальной и технологической.
Collections
- Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [288]
- № 29 [48]
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Стратегічний аналіз зовнішнього середовища енергозбутової компанії
Гаращенко, Наталія Миколаївна; Костін, Юрій (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-16)У статті окреслено стан і перспективи розвитку електро-енергетичної галузі України, обґрунтовано необхідність використання інструментів стратегічного управління в діяльності енергопостачальних та енерготранспортних компаній; ... -
Экономический механизм управления процессами экологизации морского природопользования
Громова, Е. Н.; Гетьман, Е. Л. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-04-28)Стаття присвячена питанням екологізації морегосподарського комплексу на основі включення екологічного фактора до фінансово-економічних відносин морських видів діяльності, а також стимулювання раціонального використання ... -
Загальна характеристика основних етапів упровадження аутсорсінгу на підприємстві
Козачко, М. В.; Kozachko, M. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)Досліджено та описано загальний механізм упровадження моделі аутсорсінгу на підприємствах. Виокремлено та охарактеризовано ключові етапи даного механізму. Визначено ключові процеси та аспекти, що необхідно враховувати при ...