Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-06-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Статтю присвячено актуальним питанням розвитку глобального маркетингового середовища, аналізу факторів впливу та визначенню основних макротенденцій. Увагу при дослідженні закцентовано на визначальних складових глобального середовища — політичній, економічній, соціальній та технологічній.
This article is devoted to the topical issues of the global marketing environment, analysis of factors of influence and determination of basic macrotendencies. The article focuses on the main components of the global environment — political, economic, social and technological.
В статье рассматриваются актуальные вопросы развития глобальной маркетинговой среды, проводится анализ факторов влияния и определение основных макротенденций. Внимание сакцентировано на главных составляющих глобальной среды — политической, экономической, социальной и технологической.
Description
Keywords
глобальне маркетингове середовище, політичне середовище, економічне середовище, соціальне середовище, технологічний розвиток, тенденції розвитку глобального маркетингового середовища, global marketing environment, political environment, economic environment, social environment, technological development, development trend of global marketing environment, глобальная маркетинговая среда, политическая среда, экономическая среда, социальная среда, технологическое развитие, тенденции развития глобальной маркетинговой среды
Citation
Євдоченко О. О. Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища / О. О. Євдоченко, В. П. Яковенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 262-272.