Розвиток креативності студентів в контексті вивчення дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2005-02
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У тезах наведено три етапи формування вміннь та навичок вирішення економічних проблем під час викладання дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» — репродуктивний, продуктивний та креативний.
Description
Keywords
розвиток креативності студентів, міні-тренінг, креатив-проект
Citation
Кучерява Т. О. Розвиток креативності студентів у контексті вивчення дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» / Т. О. Кучерява, М. В. Сільченко // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 2–4 лют. 2005 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2005. – Т. 1. – С. 344–345.