Досвід навчання інформатики на основі диференційованого підходу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Abstract
У тезах представлено досвід навчання інформатики, що базується на диференційованому підході (залежно від рівня вхідних знань) та полягає у паралельному та інтегрованому вивченні дисциплін «Вступ до інформатики» та «Економічна інформатика».
Description
Keywords
рівень вхідних знань, диференційований підхід до навчання
Citation
Сільченко М. В. Досвід навчання інформатики на основі диференційованого підходу / М. В. Сільченко, Т. О. Кучерява, Г. М. Супрунюк // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 2. – С. 444-447.