№ 4 (85)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 11 of 11
  • Item
    Процес управління асортиментом телеканалу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Козлова, Ірина
    В статті узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено та проаналізовано динаміку зміни загального телеперегляду протягом доби.
  • Item
    Загрози конкурентного середовища у системі економічної безпеки підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Єременко, Максим
    У статті розглянуто сутність економічної безпеки підприємства в умовах сучасного розвитку економіки та узагальнено трактування категорії стосовно різних наукових підходів. Визначено роль загроз у системі економічної безпеки підприємства та проведено класифікацію відповідно різних ознак, а також розглянуто основні види загроз конкурентного середовища.
  • Item
    Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Цопа, Марина
    У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.
  • Item
    Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Бобрицька, Наталія
    В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.
  • Item
    Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)
    Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами реклами. Загальною вимогою Стандарту є дотримання принципу недискримінації в рекламі.
  • Item
    Захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Мартинюк, Оксана
  • Item
    Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)
    Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.
  • Item
    Деятельность Индустриального Гендерного Комитета по Рекламе: лето 2014
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)
    Проекты, как и дети, проходят определенные этапы своего развития. Сначала зарождается идея, затем появляется проект и проходит сложный путь становления. Со времени подписания СТАНДАРТА НЕДИСКРИМИНАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫ ПО ПРИЗНАКУ ПОЛА СОУ 21708654 -002-2011 прошло 3 года. За это время мы рассмотрели 26 жалоб, 16 реклам признали дискриминационными, 9 реклам были изменены или сняты. Но, что особенно важно, мы постоянно работали над изменением отношения в обществе к дискриминационной рекламе: провели тренинги для преподавателей, круглые столы с рекламистами и маркетологами, мастер классы и т.д. Результатом такой деятельности стало формирование сети ИГКР – начали создаваться региональные представительства. Это потребовало пересмотра Стандарта, особенно в части принципов организации и порядка работы. 2 сентября состоится заседание ИГКР, посвященное внесению дополнений в Стандарт.
  • Item
    Как выбрать рекламное агентство сегодня?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Лазебник, Максим
    Максим Лазебник – исполнительный директор Всеукраинской рекламной коалиции, продюсер Киевского Международного Фестиваля Рекламы, координатор EFFIE Awards Ukraine, представитель Art Directors Club в Украине, национальный представитель международных фестивалей рекламы (EPICA, Golden Drum и др.), магистр права.
  • Item
    Объем рекламного рынка Украины 2014. Обновленный экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) Лазебник, Максим
    Публикуя в декабре 2013 года прогнозы развития рекламно-коммуникационного рынка Украины на следующий, 2014 год, эксперты ВРК исходили из предположения, что «кризисов в следующем году не случится» (см. http://vrk.org.ua/ckeditor_assets/V_UA_2013-14.pdf). Очевидно, что данный постулат оказался ложным, а значит, объемы и тенденции развития рынка нуждаются в переоценке и переосмыслении.
  • Item
    МАМИ. Экватор года: прогноз рынка маркетинговых сервисов на 2014 год
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)
    МАМИ совместно с экспертами рынка проанализировали будущее маркетинговых сервисов в непростое для страны время. Уточнение декабрьского прогноза.