Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-07
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.
Description
Keywords
Citation
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 18.
Collections