Show simple item record

dc.date.accessioned2015-04-21T11:46:21Z
dc.date.available2015-04-21T11:46:21Z
dc.date.issued2014-07
dc.identifier.citationГромадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 18.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6161
dc.description.abstractУкраїнська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleГромадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесіuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record