Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.
The article deals with the concept and nature of tourist destinations, their types and components. The role of marketing in managing tourist destinations in the terms of tough competition in the tourism industry is formulated in the work.
Description
Keywords
маркетинг, дестинація, туристична дестинація, маркетинг дестинації, управління, туристична галузь, туристичний продукт,, туристична послуга, marketing, destination, tourist destination, destinations marketing, management, tourism industry, tourism product, tourism
Citation
Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Наталія Бобрицька // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 39–47.
Collections