Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств

Thumbnail Image
Date
2014-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.
The article discusses and investigates consumer preferences in the market of soft drinks and juices and their impact on the marketing activities of industrial enterprises.
Description
Keywords
потреби споживачів, ринок БАН та соків, збут, збутова діяльність, consumer needs, market BAN (soft drinks) and juices, sales, marketing activities
Citation
Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / Марина Цопа // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 48–55.
Collections