Show simple item record

dc.contributor.authorЛондар, С. Л.uk
dc.contributor.authorТішков, Богдан Олександровичuk
dc.date.accessioned2011-10-17T08:12:30Z
dc.date.available2011-10-17T08:12:30Z
dc.date.issued2010-12-29
dc.identifier.citationЛондар С. Л. Модельна діагностика відповідності ціни на продукцію підприємства критерію максимальності його доходу / С. Л. Лондар, Б. О. Тішков // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 117–124.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/630
dc.description.abstractУ роботі проведено модельне дослідження релаксаційних процесів зміни доходу підприємства при зміні ціни на його продукцію у ринковому середовищі. Досліджено всі можливі випадки місцезнаходження встановленої ціни на кривій доходності щодо оптимуму доходу підприємства та пропонується їх діагностування в ринкових умовах. Знання про місцезнаходження виставленої ціни на певний товар на кривій доходності дає можливість підприємству сформувати раціональну цінову політику і забезпечити оптимальні фінансові параметри своєї діяльності.uk
dc.description.abstractThe article deals with the model research of relaxation processes of enterprise profit change at the change of price on his products in a market environment. All possible cases of location of the proposed price are probed on the crooked profitableness in relation to the optimum of profit of enterprise and their diagnosis is offered in market conditions. Knowledge on the location of the proposed price on a certain commodity on the crooked profitableness enables an enterprise to form a rational price policy and provide the optimum financial parameters of the activity.en
dc.description.abstractПоказано, что содержание понятия «информационная стратегия» следует рассматривать под различными углами зрения. Выделены ресурсный, инновационный и производственный ракурсы информационной стратегии предприятия. Представлена развернутая характеристика информационной стратегии как разновидности производственной стратегии предприятия. Определены конфигурация и основа успешной имплементации стратегии информационного производства.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectдохід підприємстваuk
dc.subjectкрива доходностіuk
dc.subjectрелаксаційні криві дохідностіuk
dc.subjectсукупна ціна продукції підприємстваuk
dc.subjectprofit of enterpriseen
dc.subjectcurve of profitablenessen
dc.subjectrelaxation curves of profitablenessen
dc.subjectcombined cost of products of enterpriseen
dc.subjectдоход предприятияru
dc.subjectкривая доходностиru
dc.subjectрелаксационные кривые доходностиru
dc.subjectсовокупная цена продукции предприятияru
dc.titleМодельна діагностика відповідності ціни на продукцію підприємства критерію максимальності його доходуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.46uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record