Show simple item record

dc.contributor.authorЗайчук, Тетяна Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2011-10-17T08:23:38Z
dc.date.available2011-10-17T08:23:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЗайчук Т. О. Принципи та інструменти стратегічного маркетингу /Т. О. Зайчук // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 131–138.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/632
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку стратегічного маркетингу. Здійснено контентаналіз визначень стратегічного маркетингу різних наукових шкіл. Cформовано загальну модель стратегічного маркетингу підприємства, систематизовано його принципи та інструменти. Проаналізовано досвід стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств і визначено види стратегій охвату базового ринку, які вони застосовують. Надано авторське визначення поняття «стратегічний маркетинг».uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the development of strategic marketing. A content analysis of strategic marketing definitions of various scientific schools is provided in the work. A general model of enterprise strategic marketing is formed; its principles and tools are systematized. The paper analyzes the experience of strategic marketing activities of domestic enterprises; the types of strategies to reach the base of the market, which they apply, are identified. The article provides the author's definition of the concept "Strategic Marketing".en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectаналіз потреб та запитівuk
dc.subjectсистема маркетингових стратегійuk
dc.subjectстратегії охвату базового ринкуuk
dc.subjectstrategic marketingen
dc.subjectanalysis of needs and requestsen
dc.subjectsystem of marketing strategiesen
dc.subjectbasic marketing strategyen
dc.subjectстратегический маркетингru
dc.subjectанализ потребностей и запросовru
dc.subjectсистема маркетинговых стратегийru
dc.subjectстратегии охвату базового рынкаru
dc.titleПринципи та інструменти стратегічного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.290-22uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record