Вплив професійної компетентності викладачів ВНЗ на навчальні результати студентів
Loading...
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інститут вищої освіти НАПН України
Abstract
Стаття присвячена проблемі оцінювання професійного компетентності викладачів вишу. Обґрунтовується значущість професійного самовдосконалення та професійного саморозвитку викладачів. Доведено важливу роль педагогічної компетентності при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ.
The article is devoted to the problem of evaluation teachers’ professional competence. The paper explains the importance of professional self-development and professional self-development of teachers. The work proves the important role of pedagogical competence in conducting assessment of learning outcomes of University students.
The article is devoted to the problem of evaluation teachers’ professional competence. The paper explains the importance of professional self-development and professional self-development of teachers. The work proves the important role of pedagogical competence in conducting assessment of learning outcomes of University students.
Description
Keywords
критерії оцінювання, особистісний саморозвиток, оцінювання професійної компетентності викладача, педагогічна майстерність, професійне самовдосконалення, самоосвіта, criteria for evaluating, evaluation professional competence of teacher’s, pedagogical skill, personal development, professional self-perfection, self-education
Citation
Дибкова Л. М. Вплив професійної компетентності викладачів ВНЗ на навчальні результати студентів / Л. М. Дибкова // Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. / Ін-т вищ. освіти АПН України ; редкол.: В. Андрущенко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – Темат. вип.: Європейська інтеграція вищої освіти України у контексті Болонського процесу. – № 3 (дод. 1). – С. 156–159.