Концептуальні підходи до формування стратегічних альянсів підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
На основі проактивності або адаптивності поведінки підприємства запропоновано розрізняти ресурсний та цільовий підходи до формування стратегічних альянсів. У статті розглядаються основні принципи та етапи вибору підприємств-партнерів для формування стратегічних альянсів, налагодження партнерських відносин.
Resource and purpose approaches of forming of strategic alliances are offered on basis of proactive or adaptive enterprise’s conduct. Main principles and stages of choosing partners for strategic alliance, adjusting partner relations are examined in articles.
Description
Keywords
стратегічні альянси підприємств, зовнішні та внутрішні передумови формування альянсів, ресурсний та цільовий підходи, strategic alliance of enterprises, external and internal pre-conditions of forming strategic alliances, resource and purpose approaches
Citation
Махова Г. В. Концептуальні підходи до формування стратегічних альянсів підприємств / Г. В. Махова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.). – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 96–106.