• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Сучасні тенденції позиціювання товару на ринку

Thumbnail
View/ Open
Benivska.pdf (424.4Kb)
Date
2010-02-23
Author
Бенівська, Інна Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті висвітлено питання позиціювання товару та продукції на ринку, визначено завдання, стратегію та основні етапи позиціювання. Позиціювання розглянуто з точки зору ціни, якості та іміджу з наведенням прикладів по кожному елементу.
 
The article is devoted to the question of positioning of product and production at the market. The task, strategy and basic stages of positioning have been defined. Positioning is considered from the point of view of price, quality and image with making examples on every element.
 
В статье изучен вопрос позиционирования товара и продукции на рынке, определено задание, стратегию и основные этапы позиционирования. Позиционирование рассмотрено с точки зрения цены, качества и имиджа с приведением примеров по каждому элементу.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/674
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]
  • № 23 [57]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV